"Είναι περισσότερο από απλώς ένα όνομα. Είναι το πάθος μας!"
Το 29άρι ποδήλατο δεν είναι απλά ένα κομμάτι της γκάμας για τη Niner, αλλά η μία και μοναδική της αγάπη, η καρδιά και η ψυχή της στο μονοπάτι. Αποτελεί 100% δέσμευση σε ένα μέγεθος τροχού στο οποίο η αμερικανική εταιρία πιστεύει, στον άψογο σχεδιασμό και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Είναι μια αφοσίωση που θέλουμε να μοιραζόμαστε μαζί σας σε κάθε διαδρομή.
Η Ksports, πιστή στις αρχές της για την υψηλή ποιότητα και αισθητική των προϊόντων της, αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά την πιο εξειδικευμένη εταιρία παραγωγής 29αριών mountain bikes: τη Niner Bikes. Αποκτήστε το 29άρι που θέλετε, με τον εξοπλισμό που επιθυμείτε (δυνατότητα εξατομικευμένων επιλογών) σε απόλυτα ευρωπαϊκές τιμές, και ξαναερωτευτείτε από την αρχή τα αγαπημένα σας μονοπάτια!
Το carbon πλέον χρησιμοποιείται περισσότερο από ποτέ σε εξαρτήματα και σκελετούς ποδηλάτων, έχοντας ως αποτέλεσμα την κακή ποιότητα, η οποία προκύπτει από την βιασύνη στην κατασκευή οδηγούμενη από την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση.
Η Niner ακολουθεί διαφορετικό μονοπάτι. Αντί να σας δίνουμε ένα ακόμα carbon προϊόν, φροντίζουμε να χρησιμοποιήσουμε στο έπακρο τα οφέλη του υλικού προσφέροντας σας carbon φτιαγμένο από το μηδέν.Στόχος της Niner αποτελεί η αξιοποίηση των ιδιοτήτων του carbon,δημιουργώντας έτσι carbon προϊόντα τεχνολογικά ανώτερα από όλα όσα φέρουν την ιδιόμορφη αυτή ύφανση μέχρι σήμερα. Το νέο Niner Air9 Carbon και το Carbon πιρούνι μας, αποτελούν δύο εξαιρετικά παραδείγματα της προσεχτικής προσέγγισης μας στον τομέα του carbon σχεδιασμού. Χρησιμοποιώντας διαμόρφωση μέσω Η/Υ και με την χρήση μελετών FEA ,βασισμένες στα προϊόντα μας αλλά και προτάσεις από τρίτους, ανακαλύψαμε μια στιβαρή βάση για το πλαίσιο με το οποίο θα μπορούσαμε να δουλέψουμε. Από εκεί και πέρα συγκεντρώσαμε τις τιμές στιβαρότητας και αντοχής, τις οποίες θεωρήσαμε σημαντικές να πετύχουμε. Μελετώντας τις ροές ενέργειας και τις ροπές της αλυσίδας, σχεδιάσαμε ένα ρευστό σχήμα, το οποίο διασκορπίζει την ενέργεια σε ολόκληρη τη κατασκευή, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί την πίεση που ασκείται στα risers και σε άλλα καίρια σημεία του σκελετού. Βασικός στόχος του σχεδιασμού είναι να χρησιμοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, την φυσική ιδιότητα απόσβεσης του carbon,για να αυξήσουμε τον χρόνο ζωής του, όπως και να μειώσουμε τους κραδασμούς που δέχεται ο αναβάτης.
Η εξωτερική εμφάνιση των ποδήλατων μας σχετίζεται άμεσα με τις τιμές ακαμψίας και αντοχής που έχουμε θέσει ως στόχο, κάτι το οποίο είναι εμφανές στο Air9 Carbon και το Niner Carbon πηρούνι μας. Με το Carbon μπορείς πολύ εύκολα να πέσεις στην παγίδα του "απλά πρόσθεσε και άλλες στρώσεις". Ο εύκολος δρόμος είναι να σχεδιάσεις κάτι το οποίο φαίνεται όμορφο και μετά να προσθέσεις επιπλέον στρώσεις carbon σε καίρια σημεία, μέχρι να πετύχεις κάποιες στάνταρ τιμές ακαμψίας και αντοχής. Αυτή η προσέγγιση δεν είναι αρκετά καλή για ένα Niner.Η εξωτερική εμφάνιση των carbon προϊόντων μας καθορίζεται από τις απαιτήσεις σε ακαμψία και αντοχή που έχουμε θέσει ως στόχο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο το σχήμα για να τις επιτύχουμε, και όχι μερικές επιπλέον στρώσεις. H στρεπτική ακαμψία, για άμεση αλλαγή κατεύθυνσης και τα στιβαρά BB, για άμεση μεταφορά ενέργειας, αποτελούν δύο σημεία ύψιστης σημασίας τα οποία αντανακλούν σχεδιαστικά στα πλαίσια και τα πηρούνια μας, μαρτυρώντας το ότι δεν μας παρασυρθήκαμε από την "πρόσθεσε και άλλες στρώσεις" φιλοσοφία.
Μόλις το σχήμα ολοκληρωθεί στον Η/Υ και χρησιμοποιώντας την μέθοδο της ταχείας προτοτυποποίησης και στερεολιθογραφικών μοντέλων πραγματικών διαστάσεων, διασφαλίζουμε την ορθή συναρμογή των εξαρτημάτων προτού προχωρήσουμε στο καλούπι. Έπειτα κατασκευάζουμε δοκιμαστικά μοντέλα στα οποία μπορούμε να ελέγξουμε τα επίπεδα αντοχής και στιβαρότητας. Όλα τα carbon προϊόντα μας υπόκεινται σε εξαντλητικά τεστ αντοχής πρίν πάρουν το "ok" για περαιτέρω αξιολόγηση σε συνθήκες ποδηλασίας. Κάθε αλλαγή εκκινεί ένα νέο γύρο δοκιμών οι οποίες διασφαλίζουν ότι όποιες αλλαγές στις γωνίες ή το σχήμα, όχι μόνο δεν θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην συνολική αντοχή αλλά θα εξυπηρετούν και την αυξημένη ποιότητα κύλησης αλλά και την μείωση του βάρους. Είναι μία διαδικασία στην οποία δεσμευόμαστε απόλυτα σε κάθε νέο ποδήλατο που κατασκευάζουμε.
Τα βήματα μέχρι το τελικό προϊόν, είναι μακρά και πολύπλοκα, αλλά όλα τους είναι υψίστης σημασίας στην διαδικασία κατασκευής ενός Niner.
To Carbon είναι ένα θαυμάσιο υλικό με αμέτρητες δυνατότητες, η διαφορά της Niner από τους υπόλοιπους, έγκειται στο ότι αγκαλιάζει με ιδιαίτερη αφοσίωση τις δυνατότητες και τις προοπτικές του από την αρχή ως το τέλος.Niner Carbon
Σύστημα μεσαίας τριβής
Το νέο Bio-Centric σύστημα μεσαίας τριβής της Niner εξαλείφει όλα τα ζητήμα που προκύπτουν από τα eccentric συστήματα μεσαίας τριβής με έναν πολύ απλό τρόπο: Είναι σχεδιασμένο να αποτελείται από 2 κομμάτια.
Το ένα κομμάτι κουμπώνει από την μεριά του οδηγού ενός κανονικού 68mm ΕΒΒ shell και το άλλο κομμάτι κουμπώνει από την αντίθετη μεριά. Τα δύο κομμάτια ενώνωνται μεταξύ τους με ένα μπουλόνι κάνοντας έτσι τα δύο Bio-Centric κομμάτια να ευθυγραμμίζονται αυτόματα στο EBB shell.
Το τελευταίο και σημαντικότερο κομμάτι του παζλ, το οποίο λύνει και όλα τα υπάρχοντα προβλήματα των ΕΒΒ είναι οι προεξοχές στην εσωτερική μεριά των κομματιών οι οποίες σφίγγουν στην εσωτερική μεριά του σωλήνα μεσαίας τριβής και ευθυγραμμίζουν τα 2 κομμάτια του συστήματος. Με τον τρόπο αυτό η Niner εξαλείφει όλα τα προβήματα που δημιουργούνται στο ΕΒΒ. Ακόμα, επειδή το σύστημα της Niner σφραγίσει τον σωλήμα μεσαίας τριβής 360 μοίρες, δεν εισχωρεί λάσπη και βρωμιά που είναι η νούμερο ένα αιτία καταστροφής της μεσαίας τριβής.
Το καινούγιο ΕΕΒ σύστημα χάρη στον νέο σχεδιασμό του δεν γλύστρησε ούτε έσπασε όυτε μετά από 100.000 στροφές. Απλό, ελαφρύ και δυνατό, το νέο σύστημα ΕΒΒ της Niner είναι η ιδανική λύση για τις ανάγκες τεντώματος της αλυσίδας. Είίναι διαθέσιμο σε 4 διαφορετικά χρώματα: ασημί, μαύρο, κόκκινο και μπλε.
Το μέγεθος του τροχού και η επιστήμη του να πηγαίνει «τάπα»
Μερικές φορές οι λόγοι είναι αρκετά εσωτερικοί για να τους βάλεις σε λέξεις. Μερικές φορές πρέπει να καβαλήσεις για να το πιστέψεις. Ασχέτως με το τι σου λέμε εμείς, σε προκαλούμε να δοκιμάσεις ένα Niner για να το καταλάβεις. Να μιλήσεις με έναν κάτοχο Niner και σου εγγυόμαστε ότι η αντίδραση του, θα σου διασφαλίσει περισσότερες πληροφορίες απο αυτές που ζητούσες. Αλλαγή τρόπου ζωής; Πέστο και έτσι, είναι κάτι το οποίο το ακούμε συχνά!
Το βασικό concept της μεγαλής διαμέτρου του τροχού είναι απλό: το να μπορεί ο τροχός να υπερπηδήσει τα εμπόδια. Αντί να κυλάς στο έδαφος, να μπορείς να κυλάς ΠΑΝΩ απο αυτό, έχοντας περισσότερο έλεγχο και σταθερότητα ακόμα και στα πιο τραχιά μονοπάτια. Σκεφτείτε την διαφορά ανάμεσα σε μία ρόδα skateboard και σε μία ρόδα monster truck. Το skateboard ακινητοποιείται ακόμα και στο μικρότερο πετραδάκι, ενώ το monster truck μπορεί και «καταπίνει» ακόμα και αυτοκίνητα! Εντάξει... το παράδειγμα είναι λιγάκι τραβηγμένο, αλλά αρχίζετε και καταλαβαίνετε τι θέλουμε να πούμε!
Ο μεγάλος τροχός έχει μεγαλύτερη περιστροφική αδράνεια, η οποία με την σειρά της βελτιώνει την συνολική σταθερότητα του ποδήλατου. Επίσης οι τρείς εξτρά ίντσες, αυξάνουν το σημείο επαφής του ελαστικού με το έδαφος, σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή, το οποίο μεταφράζεται σε ενισχυμένο «δάγκωμα» του ελαστικού. Μπείτε με ταχύτητα σε μία στροφή καβαλώντας ένα Niner και θα δείτε πώς, ακόμα και σε απίστευτες κλίσεις, η πρόσφυση και η σταθερότητα βρίσκονται σε απαράμιλλα επίπεδα, τα οποία φάνταζαν απίστευτα μέχρι τώρα.
H Niner δεν έβαλε απλά μεγαλύτερους τροχούς στα ήδη υπάρχοντα σασί. Χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειάς και δοκιμών για να επιτευχθεί η σωστή γεωμετρία. Οι σχεδιαστικές μας παράμετροι ήταν εξ’αρχής, το να κατασκευάσουμε ένα ποδήλατο το οποίο δεν θα απαιτούσε κάποια ιδιαίτερη εξοικείωση. Αφού το μόνο που κάνουμε είναι 29άρια, έπρεπε να το κάνουμε σωστά! Είναι κατανοητό πως είχαμε αρκετά υψηλές προσδοκίες να ικανοποιήσουμε. Το αποτέλεσμα: η αφοσίωση της Niner στην Μεγάλη Επανάσταση, αναγνωρίστηκε απο τα μεγαλύτερα ποδηλατικά περιοδικά ανά την υφήλιο.