Damn it, μπήκε ο Δεκέμβρης και ακόμη να το χωνέψω. Το '12 φτάνει στο τέλος του και μαζί η πρώτη χρονιά της ομάδας μας. Στα τέλη του Μάρτη, όταν έφτασαν τα Air 9 RDO μας, δεν περίμενα ότι θα το πάρω τόσο σοβαρά. Είχα μόλις αποκτήσει το 29άρι των ονείρων μου και το μόνο που σκεφτόμουν είναι ότι θέλω να κάνω MTB όλη μέρα, όχι ότι θα ξαναζήσω τα 20 μου!
7 μήνες, 8.5kg και αρκετούς αγώνες αργότερα, ετοιμάζομαι για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Ακολουθώ -όσο μου επιτρέπουν οι υπόλοιπες υποχρεώσεις μου- ένα δομημένο προπονητικό πρόγραμμα και προσπαθώ να συνηθίσω το ολοκαίνουργιο Jet 9 RDO μου. Κατάφερα να βελτιώσω τις επιδόσεις μου και τις ικανότητες μου στο mountain bike, αλλά ακόμη καλύτερα να περάσω μια απίστευτη ποδηλατική σεζόν παρέα με τον Χάρη και τον Gio. To team πλέον περιλαμβάνει μερικά νέα μέλη (Γρηγόρης, Δημήτρης, Δήμος, Κώστας, Χρήστος), έτσι η νέα χρονιά αναμένεται τουλάχιστον ...διασκεδαστικότερη!
Έχω υποσχεθεί ότι τα blog posts μου θα είναι συχνά αλλά σύντομα, έτσι θα κλείσω κάπου εδώ. Μέσα στις επόμενες μέρες θα γράψω αναλυτικά στο iCycling.gr για την εμπειρία μου από το Air 9 RDO. Καλό βράδυ! ;)
Μια σημαντικά ανανεωμένη έκδοση του "oldschool" S.I.R. 9 παρουσίασε η Niner πριν από λίγες ημέρες. Τα δύο βελτιωμένα σημεία του ατσάλινου πλαισίου είναι το μεγαλύτερο κούτελο που πλέον είναι συμβατό με πιρούνια tapered, αλλά και η τοποθέτηση της δαγκάνας για το πίσω δισκόφρενο μέσα στα ψαλίδια, όπως ακριβώς και στο Air 9 RDO.
"Τα ατσάλινα ποδήλατα είναι πανέμορφα, αλλά γιατί να μην εποφελούνται από τις σύγχρονες τεχνολογίες των mountain bikes;"
Επίσης, ο άξονας του πίσω τροχού έχει αντικατασταθεί από έναν "Maxle" 15mm για αύξηση της ακαμψίας στο σημείο όπου συναντάται το κέντρο του τροχού με τα νύχια του πλαισίου.